Портфоліо




КОНКУРС "Учитель року - 2015"             

МАЙСТЕР-КЛАС (В ЛОІППО)


   Власний особистісний і педагогічний портрет

 Учитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Павлів Радехівського району Львівської області – Папіж Оксана Андріївна.
 Закінчила в 2002 році Волинський державний університет ім.. Лесі Українки і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова та література» та здобула кваліфікацію філолога, викладача української мови і літератури та російської мови і літератури.
Свою педагогічну діяльність розпочала з 2002 року у СЗШ №67 м. Львова. На посаді вчителя української мови та літератури в ЗОШ І-ІІІ ст. с. Павлів Радехівського району працюю з 2009 року.
Головна мета моєї роботи – формування свідомого громадянина України, здатного оцінити надбання, досвід своїх нащадків, обрати власний шлях на тернистій дорозі життя.
Як іти в ногу з часом та водночас не забути того, що дісталось нам у спадок від предків? Як зберегти, примножити та передати своїм дітям знання і вміння українського народу?
 Ставлячи перед собою такі питання, я обрала для себе проблему «Елементи народознавства на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технологій». З цією метою роботу організовую таким чином, що поряд з добірками тематичного матеріалу використовується матеріал народознавчого характеру: прислівя, приказки, довідки про народні свята, звичаї, обряди, символи, обереги тощо.
 Інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, особистісно зорієнтованого, проектного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дає змогу розвивати здібності, а значить формувати творчу особистість учня. Вважаю, що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті; пробудити чи розвинути в дитині те творче зернятко яке є в кожному, бо закладене там природою.
У своїй педагогічній практиці апробовую спосіб інтеграції окремих елементів таких сучасних технологій навчання: проектне навчання, інтерактивна технологія, особистісно зорієнтоване навчання.
         Для того, щоб така інтеграція принесла бажаний результат, намагаюся вникнути в методику кожної з освітніх технологій і використовувати на своїх уроках залежно від теми, мети, а також типу уроку.
Взявши за основу створення психологічного комфорту та активну взаємодію в процесі навчання керуюся такими принципами:
·        головним є не предмет, якому я навчаю, а особистість, яку я формую;
·        кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її планів;
·     кожна думка, висловлена учнем, має право на існування і варта уваги.   

Опис досвіду роботи 






Немає коментарів:

Дописати коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...